Industrija odnosov z javnostmi opravlja slabo reklamo delu odnosov z javnostmi.

Zelo malo ljudi lahko razloži, kaj ljudje v odnosih z javnostmi v resnici počnejo. Če se ukvarjate s športnimi stavami, ste gradbeni delavec ali šolstvom, vsi poznajo vašo delovno funkcijo.

Kot lastnik butične PR strani pa moram nenehno razlagati, da ne kupujemo oglasov, novinarjem ne naročamo, da pišejo zgodbe za naše stranke, ne izdelujemo luštnih radijskih pesmic in ne talamo brezplačnih vzorcev v nakupovalnem središču. Da, poskušamo pa promovirati svoje stranke, svoje izdelke ali sebe. Toda za razliko od oglaševalcev svoje zunanje ali notranje publike prepričujemo z neplačanimi metodami. Ne glede na to, ali gre za tradicionalne medije, družbene medije ali govorno udejstvovanje, s svojim občinstvom komuniciramo prek zaupanja vrednih, ne-plačanih virov.

Če želite širši javnosti pomagati razumeti odnose z javnostmi in kako uporabiti te spretnosti ter za tiste v industriji, ki morajo svoje delo razložiti svojim staršem, občasnim neznancem in prijateljem, tukaj je pet stvari, ki bi jih vsi morali vedeti o odnosih z javnostmi.

Kaj so odnosi z javnostmi?

PR je podjetje prepričevanja. Poskušate prepričati občinstvo znotraj svoje stavbe ali mesta in zunaj običajne sfere vpliva, da promovira svojo idejo, kupi izdelek, podpre svoj položaj ali prepozna svoje dosežke. Tukaj se je strinjalo Društvo za odnose z javnostmi Amerike PRSA po nekaj tisoč prispevkih:

“Odnosi z javnostmi so strateški komunikacijski proces, ki gradi vzajemno koristne odnose med organizacijami in njihovimi javnostmi.”

PR ljudje so pripovedniki. Ustvarjajo pripovedi za napredovanje svoje agende. PR se lahko uporablja za zaščito, krepitev ali krepitev ugleda prek medijev, družbenih medijev ali samoproizvajane komunikacije. Dober PR-praktik bo analiziral organizacijo, poiskal pozitivna in jih prevedel v pozitivne zgodbe. Kadar so novice slabe, lahko oblikujejo najboljši odziv in zmanjšajo škodo.

Princeton Review  ugotavlja, da: Strokovnjak za odnose z javnostmi, je “slika oblikovalec. Njihova naloga je, da ustvarijo pozitivno publiciteto za svojo stranko in izboljšajo njihov ugled … Javnost obveščajo o dejavnosti vladnih agencij, razlagajo politiko in upravljajo politične kampanje. Odnosi z javnostmi, ki delajo v podjetju, se lahko ukvarjajo s potrošniškimi odnosi ali odnosi med deli podjetja, kot so menedžerji in zaposleni, ali v različnih podružnicah. ”

Naša orodja vključujejo naslednje:

  • Pišite in distribuirajte sporočila za javnost
  • Pisanje govora
  • Napišite parcele (manj formalne kot sporočila za javnost) o podjetju in jih pošljite neposredno novinarjem
  • Ustvarite in izvedite posebne dogodke, namenjene obveščanju z javnostmi in odnosi z mediji
  • Opravite tržne raziskave podjetja ali sporočila podjetja
  • Razširitev poslovnih stikov z osebnim mreženjem ali udeležbo in sponzoriranje na dogodkih
  • Pisanje in bloganje za splet (notranja ali zunanja spletna mesta)
  • Krizne strategije odnosov z javnostmi
  • Promocije in odzivi v družbenih medijih na negativna mnenja na spletu

2. Kako se odnosi z javnostmi razlikujejo od oglaševanja?

Je neplačano proti plačilu. Zasluženo v primerjavi z Kupljeno. Neverjetno proti skeptičnim. Odnosi z javnostmi so odlični, oglaševanje je manj polno.

Obstaja stara trditev: “Oglaševanje je tisto, za kar plačuješ, oglaševanje je tisto, za kar delaš.”

Oglaševanje je plačan medij, odnosi z javnostmi so zasluženi mediji. To pomeni, da prepričate novinarje ali urednike, da napišejo pozitivno zgodbo o vas ali vaši stranki, vašem kandidatu, blagovni znamki ali izdaji. Pojavi se v uredniškem delu revije, časopisa, TV postaje ali spletnega mesta, ne pa v razdelku „plačani mediji“, kjer se pojavljajo reklamna sporočila. Torej ima vaša zgodba večjo verodostojnost, ker jo je neodvisno preverila zaupanja vredna tretja oseba, namesto da bi jo kupili. Tu je dober grafikon iz prejšnjega stolpca:

Druga velika razlika je cena. PR podjetja mesečno zaračunajo zadrževalnike ali jih je mogoče najeti za posebne projekte. Oglaševanje je lahko zelo drago.

Nekdanji odjemalec je v tedenskem časopisu kupil en oglas na celotni strani, ki ga je stal 125.000 dolarjev. Pričakoval je val telefonskih klicev, medijev in več pogovorov o oglasu. Dobil je nič. Nasprotno, ko je bilo objavljeno v New York Timesu, Forbesu in Reutersu, so nacionalna povabila, pozivi novih in obstoječih strank ter trdna verodostojnost. Vsi si ne morejo privoščiti 125.000 dolarjev, vendar je oglaševanje lahko drago, če izračunate stroške prostora ali časa in kreativne zasnove ter stroške izdelave. In večino oglasov je treba večkrat ponoviti, preden lahko potrošnik vpliva.

Ker vam je v interesu, da vam prodajo več oglasov, ljudje, ki oglašujejo, povedo strankam, kaj želite slišati. “Bejbi, najboljši si! Samo plačati morate še nekaj mesecev več za panoje in TV spotove! “Ker se PR-ovci ukvarjajo s krizami, izboljšanjem slike in ustvarjanjem dolgoročnih odnosov, kjer morate zgodbo pogosto sprejeti tudi drugi (mediji), preden pridobite priznanje , PR ljudje vam povedo, kaj NISO slišati.

3.Kaj so novice?

Preden najamete PR podjetje ali začnete svojo kampanjo, je pomembno razumeti naravo novic. Novice obstajata samo na dva načina: 1) Ustvari zgodbo ali 2) Sledite zgodbi.

To je bistvenega pomena za vsakogar, ki želi razumeti, izvajati in izkoriščati moč odnosov z javnostmi. Preden odgovorite na svojo stranko ali šefa, ki vam naroči, da me “Spravite na naslovnici New York Timesa!” Pridobitev zgodbe v publikaciji, ker jo želite tam ali če jo zahteva vaš šef, ni pomembno. Ne pozabite, da novinarji, govorci, blogerji in drugi vplivneži niso stenografi. Vprašali bodo “Kaj je v meni in mojem občinstvu?” Z drugimi besedami, pretvarjajte se, da ste na koncu. Odgovorite na to: Kakšna je zgodba? Zakaj bi me skrbelo? Zakaj naj me skrbi ZDAJ?

Tu je še več kriterijev: Ali je novo? Je nenavadno? Ali obstaja človeški interesni kot? Tu sta dva načina za novice.

Ustvari zgodbo .   To je najpogostejša oblika odnosov z javnostmi. Vključuje pripovedovanje zgodb in. Večino časa podjetja, ki želijo objavljati novice, želijo promovirati nekaj svežega: nov avto, novo aplikacijo, nov trg, novega generalnega direktorja ali drugega pomembnega najema, nov poslovni načrt, združitev, dobitnik nagrade, nekaj ta narava. Drugi načini objavljanja novic vključujejo naštete članke, napisane za neodvisno publikacijo, mnenja-uvodniki (ne o vas, o sporni temi), družbene medije (objave na blogu, tvitove, fotografije, videoposnetke itd.), Trženje vsebine na vašem spletnem mestu, in več.

Nekatera podjetja ustvarjajo svoje prireditve ali nastopajo pred prestižnimi skupinami. To je lahko super, vendar je lahko dolgotrajno in drago, brez zagotovil pokritja. Številne šole in univerze ustvarjajo novice z anketami in izvirnimi raziskavami. Podjetniki in mala podjetja si običajno ne morejo privoščiti teh stroškov. Morda je lažje izvesti preproste ankete po telefonu in e-pošti vrstnikov, strank in dobaviteljev. Kratek niz vprašanj, ki izhajajo iz novih informacij, ki osvetlijo določeno problematiko, bi bil lahko pomemben za trgovinske medije.

Sledite zgodbi.   Priložnost potrka. Ti odgovori. To je, ko v novicah opazite zgodbo in se odzovete. To bi lahko padlo na delniški trg; politični škandal; gospodarski učinki suše ali snežnih neviht; priljubljenost novega pridelka in kaj pomeni za kmete ter cene žita itd. Za prebijanje novic novinarji pogosto potrebujejo strokovnjaka, da v realnem času komentira prek telefonskega intervjuja, videokonference, video intervjuja v živo, Tweeta, e-pošte ali IM . Novinarji se pogosto obrnejo na svoj običajni seznam osumljencev, strokovnjake, ki jih poznajo ali jim zaupajo. Z nekaj hitrega razmišljanja lahko doseganje novih stikov in medijske pozornosti privede do novih povezav.

Ko zgodba ni takojšnja, se podjetja lahko vstavijo v trend. To so ponavadi igrane zgodbe v nasprotju z novicami, ki se dogajajo danes. Če več odvetniških družb znižuje pogodbe na urne cene v zameno za zajamčene mesečne zadrževalnike in so vaši odvetniki z veliko stranko podpisali tako velik posel, je to en primer trenda.

 4. Ali lahko družbeni mediji nadomestijo tradicionalne medije? 

Čedalje več je dojemanja, da so objave na spletnem dnevniku ali Tweeti, če jih vidi dovolj ljudi, ravno tako dobri kot citati v New York Timesu. Ne zavajajte se s hypeom. Socialni mediji lahko povečajo PR prizadevanja in služijo kot ojačevalec. Greg Galant, izvršni direktor spletnega mesta

“Dolgočasnost ne deluje na družbenih medijih,” pravi Galant. “Zadnja stvar, ki jo želite narediti, je, da vzamete sporočilo za javnost in ga objavite v socialnem omrežju. Veliko bolje je, da svojo objavo prilagodite na človeški način za vsako socialno omrežje, za katero bo vaše občinstvo skrbelo. Na Twitterju si omislite vznemirljiv način, kako sporočilo objavite s 107 znaki, ne pozabite, da boste morali za svojo povezavo shraniti 23 znakov. Poiščite odlično sliko, povezano z vašo objavo, ki jo boste vključili v svoje objave v Instagramu in Pinterestu. Naredite 6 sekundni video o vaši objavi za Vine. Tudi na družbenih omrežjih, kjer lahko objavite veliko besedila, kot sta Facebook in Tumblr, ne objavite sporočila za javnost. Prepišite ga brez žargona, delnic in nesmiselnih stavkov, kot da prijatelju sporočate, zakaj je vaša objava pomembna. ”

Bonus nasvet: napišite svojo prozo, na primer zamislite si naslov kot tvit.

Princeton Review ugotavlja, da digitalni PR govori o „razvoju močnih odnosov z vsemi igralci na vašem socialnem grafikonu. Tehnike vključujejo SEO, razvoj vsebin, socialne medije, spletne novice, spletna mesta, dnevnike in spletno poročanje o medijih. Spletna reputacija Socialni mediji in vsebine, ki jih ustvarijo potrošniki, lahko hitro vplivajo na vaš ugled – pozitiven in negativen. ”

»Vzpostavitev odnosov Digital PR uporablja platforme, omrežja in orodja za socialne medije za interakcijo z ljudmi na spletu in vzpostavljanje odnosov. Del družbenih medijev so vsebina in pogovori na Facebooku, Twitterju, Pinterestu, LinkedInu in YouTubu. Del digitalnega PR so podporne funkcije, potrebne za to, da so ti pogovori ustrezni in učinkoviti – raziskave, družbene revizije, prepoznavanje vplivnih dejavnikov, razvoj in distribucija vsebine. ”

“Blogirajte svoje novice”, “Označite z uveljavljenim hashtagom”, “Pošljite opozorilo v realnem času za medije”, “Opravite živo ali virtualno konferenco novic” in “Neposredno se obrnite na novinarja, ki bi morda bodi zainteresiran. ”

5. Ali lahko izmerite PR?

Verjetno.

Ni pa točna znanost. Veliko ljudi in podjetij je ustvarilo veliko modelov, preglednic in ocen. In bodimo jasni. Vse so ocene. Nekateri so veliko boljši od drugih. To je enostavno najbolj čustveno nabiti predmet v PR industriji.

Številni strokovnjaki prisegajo na barcelonska načela . To je sedem prostovoljnih smernic, ki so jih določili strokovnjaki v panogi za merjenje vrednosti PR kampanj. Prva načela so bila vzpostavljena leta 2010, ko so se v Lizboni na Portugalskem srečali praktikanti iz 33 držav. Šalim se, bila je Barcelona. To bomo podrobneje preučili, vključno z intervjujem z avtorjem, v prihodnjem stolpcu. Merjenje in presojanje ter izračun sedmih načel je lahko zapleteno, dolgotrajno in drago, kar lahko vključuje najem zunanjega podjetja, vendar je to plemenit napor in ga je vredno nadalje proučiti. Načela so bila nedavno posodobljena leta 2015.

Ne strinjam se z njihovo zavrnitvijo enakovrednosti oglaševanja iz treh razlogov: uporabniška izkušnja, izkušnja kupca in prosti trg. Uporabniška izkušnja: Oglasi in uredništvo se vidijo istočasno, ne morete se ločiti enega od drugega. Izkušnje s kupci: podjetja se vsak dan odločajo, da bodo svoja marketinška sredstva porabila za PR ali oglaševanje. Izbira je utemeljena v resničnosti. Prosti trg: vsako leto se za televizijo, internet in tiskarsko oglaševanje porabi več deset milijard dolarjev. Gre za ogromno podjetje, ki poskuša prenesti več istih sporočil PR-a, čeprav na drugačen način.

Vendar se razumni ljudje ne morejo strinjati. Barcelonska načela ali kaj drugega, kar krepi razumevanje in vrednost PR industrije, je dobra stvar. Brez takšnih naporov nihče ne bi vedel, kaj počnemo. In če se to zgodi, bi se tudi vsi lahko pridružili cover skupini za Village People.

Leave a comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja